Sunday, May 29, 2011

aku bukan kera yang sumbang..

kera yang sumbang?awk bukan kera? memanglah bukan..kalau kera camner nak buat blog ,twitter and boleh plak berfikir macam manusia...siapa cakap awak kera??ish...ish...ish...

Me : Memang saya bukan kera,sebab dah sah-sah saya ni manusia ,boleh buat post kat blog plak tu kan.. saya bukan kera yang sumbang, tapi mungkin kera sumbang..hmmm... :'(



I'm not saying I am a "kera",tapi ianya satu pepatah yang menggambarkan seseorang yang tak pandai bergaul dengan orang lain dan suka bersendirian.erm..kakak saya selalu cakap saya kera sumbang sebab saya tak suka layan tetamu...uuu...adakah saya seorang pemalu?(pemalu ke aku?hampes...)..

Apa yang saya fikirkan...saya sebenarnya bukan seorang kera sumbang, cuma sedikit defensive(sikit ke?),agak pemalu atau segan(agak-agak je),and less topic nak borak....pokoknya,mungkin sayalah manusia paling membosankan kat dunia ni..uwa...tapi saya ni banyak bercakap sampai orang naik bosan bila saya dah kenal orang tu....when I start talking,it is very difficult for me to stop talking or telling stories...satu lagi masalah, bila dah kenal orang and selesa borak melebih-melebih plak cerita dan guraunya sampai orang boleh kecik hati gak kekadang...itu yang saya sangat takut....


erm..saya ni camner ea sebenarnya?so, untuk kenal diri sendiri dengan lebih rapat lagi saya try la search kat internet mengenai personalities manusia...

Mari kenali diri anda melalui tarikh lahir anda...jeng..jeng..jeng...

sila klik kat laman web ini okies?><

http://alkiram.net/salam/2008/03/09/rahsia-tarikh-lahir-mengikut-bulan-kelahiran-dr-fadhilah-kamsah/

 ni saya punya analisis bulan kelahiran...

  1.  orangnya comel,mulus..
  2. baik hati
  3. bersopan -santun, lemah lembut
  4. bijak dan cerdik..
  5. menghormati orang tua
  6. jujur dan amanah..
  7. bertanggungjawab
  8. dedikasi
anda percaya?tak perlu percayalah k...memang tak nampak saya camtu pon..sebab tu cuma rekaan saya..yang sebenarnya sebahagian dari matlamat saya, suatu anjakan paradigma yang melibatkan nilai di atas yang ingin saya capai..hohoo..hanya satu doa untuk diri sendiri...hehe.

saya lahir ke dunia bulan november, tanggal 21, 1991...

tgk gambar ni ok..

















No comments: