Wednesday, March 30, 2011

mengomel

hmm..
nak mengomel sebentar...




Amacam ?cantik tak t-shirt nih? jersi ni adalah milik saya. Saya telah membeli jersi ni dengan harga RM 22. tak mahal mana pun,tapi RM 22 boleh makan seminggu (kalo jimat la).Nombor cantik tak? Warna, style? Simple and delicate, my favourite..Satu je masalahnye, baju ni kecik..Saiz M baby T...Kalau saiz biasa ,M,malaysian size, memang sesuai la dengan saya..tapi yang ni..masuk memang masuk..tapi...wargh...meleleh air liuk orang nengok kalau  saya pakai(hyperbola)..adesss....hai...cantek memang cantek tapi  uwaaaaaaaaaa..under consideration la nak pakai tak untuk game futsal ahad ni...sedih je...one team dah ada baju ni...kecik ati la jugak bila kawan cakap baju ni kecik untuk saya...nampak sangat saya ni besau...uwaaaaaa....grrrrrr


apapun..i will keep this shirt...because i like it..takley pakai kat luar,pakai kat dalam umah pun jadikla...huhu...
tak sabo men futsal..(macam la hebat sangat)..hugagaga..

my jersi no always 69...phewitt...dah da 2 jersi nombor yang sama..agagagaga

No comments: