Sunday, February 20, 2011

untung awak..

Di sebuah restoran makanan segera...


hani: eh2..cuba ko tengok tu...

ira: tengok ape ?

hani: ala ..tu laki tu...yang pakai baju merah tu..yang putih2..rambut cacak warna kuning2 tu...

ira : ha..nape dengan laki tu?hensem erk?ko suke ke?

hani: ish adelak...cuba ko tengok mata dia tu...tengok satu arah je...

ira : mata dier?satu arah?mane plak...

hani: tengok la betul2.aku dr tadi heran...mata dier tengok satu tempat je  dr td..nak ckp tgh termenung..kaki2 dier gerak2 plak...tersengih-sengih semacam aje...

ira : a'a la..

hani : ha...pastu..ko ikut arah mata dia tu..mana dia duk tengok..

 ira :  hahaha..khusyuk..patut ar...ader penjamu selera kat depan..em..yummy..

 hani : hahaha...ko nih ade lak yummy..aku mula2 heran gak tengok laki duk sengih2 aje pahtu tak alih2 mata tgk tempat same depan dier...rupa2nya sebab perempuan depan tu...menikmati  indah ciptaan ALLAH.

ira : ko ni duk skodeng laki ea..ish3..tapi betul gak ko kata,dia khusyuk menikmati kejadian Allah..

hani : keindahan yang tak patut di publicise kan..


seminit dua berlalu...


seorang laki-laki(B) tiba2 berdiri sambil menuju ke arah laki2(A) yang sedang khusyuk menikmati ciptaan ALLAH ..

laki B : HEY awak..yang awak pandang-pandang dari tadi ape hah?!

laki A : eh ..sy pandang ape plak??

laki B : awak jgn pura-pura tak tahu plak..dari tadi sy perhati awk duk tengok makwe saya.tersengih-sengih.nape,ader masalah ke?

laki A : EYH..ade mslh ke kalau sy nak tengok..mata untuk melihat..lagipun kebetulan makwe awk tu duduk depan saya..nampak belakang aje pun..

 laki B :mmg nampak belakang aje..yang awk asyik pandang nape?

 laki A : biarlah saya nak pandang pun..lagipun menarik untuk dipandang..kalau awk nak marah sy sbb pandang makwe awk,baik awk marah orang lain jugak sbb diarang pun dah pandang makwe awk skali..

 laki B : Kurang ajar..berani awak nak pandang makwe saya..baik awak minta maaf kat makwe saya sbb pandang dia camtu!dia gadis bertudung tau tak..pandangan awak tu satu penghinaan.

 laki A : kenapa saya nak minta maaf plak...saya salah ape?kalau sebab saya pandang dier saya nak minta maaf baik tak payah aje la..dier yang sukarela nak suruh orang tengok..kalau xnak makwe awk tu kena pandang baik awk simpan dier lam almari aje,kelubung aje gune kain selimut biar tak nampak sangat body shape dier yang pergh tu..kalau taknak orang tergoda janganlah menggoda..bodoh!baik awak marah makwe awk tu sbb pakai baju ketat nampak semua drpd marah saya sbb pandang makwe awk...btw..she's hot..wlpn cekup kepala , oh ye ..saya dapat tengok depan skali tadi...untung awk ..

laki A berlalu meninggalkan tempat tersebut..laki B hanya tertunduk malu ..makwe si B gelisah ..



jadi ,kita nak salahkan siapa dalam cerita ni? laki2 yang tak menundukkan pandangan ke?atau si perempuan tu?laki B tu untung ke dapat makwe gtu?






No comments: